مسائل جنسی و فرمایشات ائمه
مسائل جنسی و فرمایشات ائمه

حضرت محمد ( ص ) ميفرمايند : « چون كسي خواهد كه با زن خود جماع كند به روش مرغان به نزد او نرود ، بلكه اول با او دستبازي و خوش طبعي كند و بعد از آن جماع كند »

تفسير حديث : حضرت (ص ) فرموده اند كه همان اول كار فوري نرويد سراغ دخول ، بلكه با نوازش كردن و تحريك لمسي و زباني همسرتان را براي دخول آماده كنيد و بعد به انجام مقاربت بپردازيد . ( اگر فقط همين حديث را اجرا كنيد و سر لوحه زندگي سكسي تان بكنيد به عالم و آدم قسم كه ديگر مشكلي به نام عدم رضايت جنسي ، تكراري شدن براي همديگر و زود انزالي دچار نمي شويد ! حال برويد و بگوييد كه اسلام ديني است خرافي و با مقتضيات زمان هماهنگ نيست ! )

حضرت علي ( ع ) ميفرمايند : « هركسي كه ميخواهد با زن خود نزديكي كند ، تعجيل نكند كه زنان را كارها ميباشد »

تفسير حديث :حضرت به مانند پيامبر بزرگوار اسلام تاكيد دارند كه عجله در نزدیکی نادرست است و بهتر است قبل از انجام عمل دخول با عشق بازي همسر را براي انجام اين كار آماده كرد ، اين را علم روز دنيا هم ثابت كرده كه اگر مقاربتی اين چنين شروع و خاتمه يابد به دليل ارضاء شدن زن و ايچاد مهرو عطوفت بين زوجين ، موجبات پايداري زندگي زناشويي فراهم ميشود .

رسول الله (ص) می فرماید کراهت دارد این که مرد با زنش بیامیزد در حالی که قبل از آمیزش محتلم بوده باشد تا این که غسل کند از احتلامش پس اگر بدون غسل آمیخت وبچه ای مجنون برای او آمد جز خود شخص دیگری را ملامت نکند.

مکارم الاخلاق : امام صادق عليه السلام فرمود : " در اول و وسط و آخر هر ماه جماعمکن ، وگرنه آماده ي سقط فرزند باش! واگر سقط نشود مجنون گردد . مگر نمي بيني فرد ديوانه در اول و وسط و آخر هر ماه جنونش بيشتر مي گردد . " ( غش و صرع هم اين گونه است )

طب النبي و صحيح مسلم :از ابوسعيد خدري روايت شده است که پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله و سلم فرمود : " اگر کسي قصد نزديکي با همسرش را دارد قبل از آن بهتر است وضو بگيرد . "

تحف العقول : امام صادق عليه السلام به نقل از اميرالمومنين عليه السلام فرمود : " هنگام آميزش کمتر سخن بگوييد ، زيرا ممکن است که باعث گنگي فرزند شود . کسي به باطن فرج زن ننگرد که ممکن است سبب پيسي فرزند شود . از جماع در شب هاي اول و نيمه ي ماه خود داري کنيد که شيطان در اين اوقات در نطفه شرکت مي کند .

امام صادق(ع):هرکس در حال خضاب کردن ( يعني در حال گذاشتن رنگ بر سر ، مانند حنا و داروهاي ديگر و رنگ هاي شيميايي ) با زن خود جماع کند و فرزندي به وجود آيد ، مخنث ( دو جنسي ) باشد . مخنث مردي است که در صفت زنان مي باشد و غريزه هاي زنانه دارد

چيزي نيست که ملائکه را حاضر کند ، مگر آن که مرد با حرص و ولع با همسر خويش بازي و خوش طبعي نمايد . "    ( زماني است که ملائکه حضور پيدا مي کنند )

 

 

بنام خدا - در این بخش میتونید مطالبی از امامان بزرگوارمون راجع به نگاه کردن به بدن همسر، نزدیکی در ............... رو مطالعه کنید!

 

از حضرت امام موسی کاظم(ع) پرسیدند:اگر در حالت جماع جامه از روی مرد و زن دور شود چیست؟ فرود باکی نیست.پرسیدند اگر کسی فرج زن را ببوسد چون است؟فرمود باکی نیست

از حضرت صادق(ع) پرسیدند که اگر کسی زن خود را عریان کند وبه او نظر کند چگونه است؟ حضرت فرمود مگر لذتی از این بالاترو بهتر می باشد؟

پرسیدند اگر به دست یا انگشت بافرج زن خود بازی کند چگونه است؟فرمود باکی نیست اما به غیر از اجزای بدن خود چیز دیگری داخل نکند و پرسیدند آیا میتوان در آب جماع کرد؟ فرمود باکی نیست.وحضرت فرمود مکروه است که مرد پشت به قبله ،رو به قبله یا در کِشتی جماع کند.

از حضرت رضا(ع) پرسیدند جماع کردن در حمام چگونه است؟فرمود باکی نیست.

حضرت صادق(ع) فرمدند:مرد بازن در خانه ای که طفل است جماع نکند که آن طفل زنا کار می شود یا فرزندی از ابشان به هم رسد که زنا کارباشد

 

 

کسی که گرسنه است ومعده اش خالی از خوراک است جماع نکند که جماع به حالت گرسنگی بیشتر از جماع با شکم سیری زیان دارد زیرا جماع کردن با شکم گرسنه موجب از بین رفتن گرمای طبیعی بدن وگداختگی در تن وسبب دق می شود ............

 

 

افضل اوقات جماع زمانی است که شخص هضم اول ودوم را پشت سر گذاشته ودر اثنای هضم سوم است و آن هنگامی است که غذا در معده هضم شده ودارد از معده سرازیر میشود که حدود سه یا چهار ساعت بعد از تناول غذا می باشد.

همچنین جماع کردن پس از اسهال وقی نمودن ضرر دارد وباید از آن اجتناب کرد.

کسی که بدنش بسیار بسیار گرم است یا زیاد احساس سرما می کند نباید جماع کند.

کسی که نیاز به مستراح رفتن دارد وباید خود را از شر ادرار ومدفوع رهایی دهد نباید قبل از تخلیه جماع کند.

در حال خسته شدن از ورزش یا هر حرکتی خسته کننده جماع خوب نیست.

درحالی که انسان با واکنش روانی روبرو است مثلا ناراحت ویا عصبانی است جماع کردن خوب نیست .

انزالی که از ناحیه ای به زن چسبیدن یا بر پوست زن مالیدن حاصل آید نیز بی ضرر نیست

 

بدان که جماع کردن در فرج زن در وقتی که حائض باشد یا با خون نفاس باشد حرام است

مکروه است جماع میان طلوع صبح تا طلوع آفتاب واز وقت فرورفتن آفتاب تا برطرف شدن سرخی طرف مغرب.

جماع کردن از پهلو باد لقوه می آورد

جماع در حمام موجب نزول آب سیاه چشم می شود.

بول کن بعد از جماع ولو یک قطره.

اگر در حالت جماع زن بالا قرارگیرد بسیار بد است زیرا ممکن است ذکر ومثانه از فشار فواره کردن آب شهوت زخمی شوند ودور نیست که چیزی از طرف آلت زن به آلت مرد راه یابد .

بنام خدا - معصومین (ع) در همه ی مسائل زندگی راهنمای بشریت بوده و هستند. در این پست چند کلام بسیار با ارزش از مولا علی (ع) در باره ی اوقات همبستر شدن و ..... را مطالعه میفرمایید.

 

حضرت علی (ع) میفرمایند:عمل جماع در ساعتهای اول شب در هر فصلی که باشد خوب نیست.بهتر آن است که وظیفه ی همبستری ذر ساعتهای آخر شب یا صبح انجام شود.زیرا در اول شب معده سنگین بوده و رگها مشغول سوخت وساز هستند در چنین شرایطی نزدیکی با زن سبب تولید بیماریهایی مثل قلنج-لقوه-فلج-نقرس-سنگ مثانه-ضعف چشم و ... خواهد شد.پس بهترین وقت برای جماع آخر شب بوده که معده سبک،مزاج آرام ،رگها نرم و طبیعت آماده می باشد.

حضرت علی (ع) میفرمایند: تا با زن همخوابه ات بازی نکرده ای و او را به هیجان نیاورده ای اقدام به جماع نکن.پستانهایش را به آرامی فشار بده تا شهوتش تحریک شود.ودر آن هنگام که زن ترغیب شد، وآثار میل شدید در چشمانش ظاهر شد ، به جماع بپرداز. در این صورت است که هر دو از جماع و نزدیکی کردن لذت خواهید برد و شهوت هر دو اقتاع خواهد شد.

حضرت علی (ع) میفرمایند: جماع در وقت سحرگاهان برای تولد طفل امیدوارکننده تر،وبرای حفظ سلامتی بدن صالح تر است.از طرفی کودکی که از این نزدیکی به وجود آید،هوشمندتر از کودکان دیگر خواهد بود.

حضرت علی (ع) میفرمایند: مواضع نجومی در عمل جماع بی اثر نیست.در شبهایی که ماه در برج حمل یا دلو قرار دارد،نزدیکی با زنان بهتر است.بهتر از این دو برج، برج ثور است که آنرا( شرف قمر) مینامند.

حضرت علی (ع) میفرمایند: به زنی که در حال قاعدگی است نزدیک نشوید و با زنان پاک همبستر شوید.وپس از انجام عمل یکباره برنخیزید.بلکه به سوی راست خود بغلتید و مدتی در این حالت بمانید.بعد برخیزید و ادرار کنید.ادرار کردن باعث میشود موادی که در مجاری رسوب کرده و موجب تولید سنگ مجرا میشود از بین برود.وبه شما آرامش میدهد.بعد به حمام بروید وفریضه ی غسل را به جا آورید وبعد هم اندکی مومیایی را در شربت عسل حل کرده و بنوشید و یا اینکه از عسل صاف استفاده کنید.عسل و مومیایی قوای از دست رفته ی شما را باز میگرداند و از نو به شما فعالیت و نشاط خواهد بخشید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده : شاپرک